måndag 5 augusti 2013

Ska vi planka tillsammans?

Ja, det tycker jag att vi ska göra!  Jag har tänkt mig att göra den 4 dagar i veckan.Måndag, onsdag, fredag och söndag. Hur lång tid åt gången? Nja, jag tänker att jag gör så länge jag orka x 3, vilket just nu inte är så länge alls. Jag ska skriva ner tiden varje gång och se hur mycket jag efter 6 veckor har ökat den. Vill du veta hur man gör? Titta här

Vill du hänga på?

Jag startar idag och avslutar den 15 september!

P1000096

Kommentera gärna hur det går för dig, vad du tänker på, hur det fungerar.

Lycka till!

5 kommentarer:

  1. Vilken tjusig strand-planka! I Portugal, kanske?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att se dig här Camilla, välkommen! Och tack, javisst är det Portugal! Både strandplankan och bilden högst upp på bloggen är från den fina stranden där. :)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag hänger inte på denna gången men jag hejar ivrigt på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack, det behöver jag verkligen. Har träningsvärk redan efter igår då starten gick.

    SvaraRadera